| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Druki

Druki

    Strona przy współpracy z e-file sp. z o.o.

    fillUp

    PP 11 (od 2014) (archiwalny) Potwierdzenie nadania przesyłki poleconej

    Formularz "Potwierdzenie nadania przesyłki poleconej" jest formularzem stosowanym w urzędach pocztowych. Druk ten wypełniamy, jeśli chcemy wysłać list jako  przesyłkę poleconą. Po nadaniu przesyłki poleconej otrzymujemy  potwierdzenie nadania wraz z numerem przesyłki, dzięki czemu zyskujemy m. in. możliwość śledzenia przesyłki na stronie WWW Poczty Polskiej lub w razie niedostarczenia przesyłki potwierdzenie nadania jest podstawą złożenia reklamacji.

    UWAGA:

    1. Podanie pełnego adresu i właściwego pocztowego numeru adresowego (PNA) skraca czas przebiegu przesyłki. Wzór prawidłowego adresowania oraz spis PNA znajdują się w każdej placówce pocztowej.
    2. Potwierdzenie nadania należy zachować, gdyż w przypadku zagubienia lub zniszczenia nie będzie można zgłosić reklamacji.
    3. Reklamacje dotyczące przesyłek poleconych można zgłaszać w każdej placówce pocztowej. Informację o terminie zgłoszenia można uzyskać w każdej placówce pocztowej.

    Więcej informacji:
    http://www.poczta-polska.pl/

    Ostatnio na forum

    Eksperci portalu infor.pl

    Kredyt Inkaso S.A.

    Nowoczesna windykacja

    Zostań ekspertem portalu Infor.pl »