| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Druki

Druki

PP 11 (od 2014) Potwierdzenie nadania przesyłki poleconej (3 sztuki)

Formularz "Potwierdzenie nadania przesyłki poleconej" jest formularzem stosowanym w urzędach pocztowych. Druk ten wypełniamy, jeśli chcemy wysłać list jako  przesyłkę poleconą. Po nadaniu przesyłki poleconej otrzymujemy  potwierdzenie nadania wraz z numerem przesyłki, dzięki czemu zyskujemy m. in. możliwość śledzenia przesyłki na stronie WWW Poczty Polskiej lub w razie niedostarczenia przesyłki potwierdzenie nadania jest podstawą złożenia reklamacji.

UWAGA:

  1. Podanie pełnego adresu i właściwego pocztowego numeru adresowego (PNA) skraca czas przebiegu przesyłki. Wzór prawidłowego adresowania oraz spis PNA znajdują się w każdej placówce pocztowej.
  2. Potwierdzenie nadania należy zachować, gdyż w przypadku zagubienia lub zniszczenia nie będzie można zgłosić reklamacji.
  3. Reklamacje dotyczące przesyłek poleconych można zgłaszać w każdej placówce pocztowej. Informację o terminie zgłoszenia można uzyskać w każdej placówce pocztowej.

Więcej informacji:
http://www.poczta-polska.pl/

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Łukasz Cymerman

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »