REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

CFR-1 (4) (archiwalny) Zaświadczenie o miejscu zamieszkania lub siedzibie dla celów podatkowych (certyfikat rezydencji)

Zaświadczenie CFR-1 dotyczy osób fizycznych, osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej - mających interes prawny w uzyskaniu zaświadczenia.

W urzędzie skarbowym należy złożyć wniosek o wydanie zaświadczenia CFR-1 o miejscu zamieszkania lub siedzibie dla celów podatkowych (certyfikat rezydencji), który powinien zawierać:

  • dane wnioskodawcy, tj.: imię i nazwisko/nazwę podatnika, adres zamieszkania/siedziby z kodem pocztowym oraz numer PESEL lub NIP,
  • wskazanie adresata (Naczelnik Urzędu Skarbowego w Legnicy),
  • dokładne określenie treści żądanego zaświadczenia,
  • cel wydania zaświadczenia,
  • podpis wnioskodawcy,
  • telefon kontaktowy.

Do wniosku należy dołączyć dowód wpłaty opłaty skarbowej za wydanie certyfikatu.

Wniosek o wydanie zaświadczenia CFR-1 można złożyć w formie:

  • pisma - w siedzibie urzędu skarbowego na sali obsługi klienta, albo za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe.

Należna jest opłata skarbowa w wysokości 17,00 zł. Opłatę skarbową można wnieść w kasie lub na rachunek bankowy organu podatkowego właściwego dla poboru opłaty skarbowej.

REKLAMA