| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Druki

Druki

    Strona przy współpracy z e-file sp. z o.o.

    fillUp

    ZWMPS(n) (archiwalny) Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego

    Wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego można dokonać osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pisemnym pełnomocnictwem - udzielonym na podstawie art. 33 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego.
    Podczas załatwiania sprawy należy przedstawić:

    • dowód osobisty albo paszport. Dla cudzoziemca: paszport lub karta pobytu, a w przypadku obywatela Państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa EFTA oraz Szwajcarii inny dokument potwierdzający jego tożsamość i obywatelstwo.
    • wypełniony formularz.


    W przypadku zgłoszenia wymeldowania przez pełnomocnika:

    • pisemne pełnomocnictwo do wymeldowania;
    • dowód osobisty pełnomocnika lub paszport;


    Za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych (niepełnoletnie dzieci) czynności meldunkowe wykonuje jej przedstawiciel ustawowy (jeden z rodziców).
    Wymeldowania dokonuje się niezwłocznie po złożeniu formularza meldunkowego.

    Ustawa z dnia 24 września 2010 r. nie przewiduje wydania zaświadczenia o wymeldowaniu. Zaświadczenie o wymeldowaniu  wydaje się na wniosek zainteresowanego. Zgodnie z art. 1 ust.1, pkt 1, lit. b   Ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. z 2014r., poz. 1628 ze zm.) wydanie zaświadczenia na wniosek podlega opłacie skarbowej.

    Ostatnio na forum

    Artykuł Partnerski

    Eksperci portalu infor.pl

    Rödl & Partner

    Doradztwo podatkowe, prawne, biznesowe, audyt, księgowość

    Zostań ekspertem portalu Infor.pl »