| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Druki

Druki

    Strona przy współpracy z e-file sp. z o.o.

    fillUp

    AO-05-01z Wniosek o rejestrację, czasową rejestrację, wyrejestrowanie pojazdu

    Wymagane dokumenty do wniosku:
     
    • Wniosek właściciela o rejestrację pojazdu.
    • Dowód własności pojazdu (dowodem własności jest w szczególności jeden z następujących dokumentów: faktura VAT potwierdzająca nabycie pojazdu, umowa sprzedaży, umowa zamiany, umowa darowizny, umowa dożywocia, prawomocne orzeczenie sądu rozstrzygające o prawie własności).
    • Świadectwo zgodności WE albo świadectwo zgodności wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu, dopuszczenie jednostkowe pojazdu, decyzja o uznaniu dopuszczenia jednostkowego pojazdu albo świadectwo dopuszczenia indywidualnego WE pojazdu.
    • Karta pojazdu, jeżeli była wydana.
    • Dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, jeżeli w sprawie występuje pełnomocnik (wzór przykładowego pełnomocnictwa).
    • W przypadku gdy właścicielem pojazdu jest osoba fizyczna wymagany jest dokument tożsamości: dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość (do wglądu). W przypadku gdy właścicielem pojazdu jest osoba prawna wymagany jest aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (do wglądu). Sprawy związane z rejestracją pojazdu w imieniu osoby prawnej mogą załatwić wyłącznie osoby do tego upoważnione.
     
    W przypadku gdy właścicielem pojazdu jest cudzoziemiec przebywający na terenie RP, firma zagraniczna lub zagraniczne: ośrodki kultury, fundacje, korespondenci prasowi wymagane są:
     
    • dokument tożsamości cudzoziemca: paszport oraz jeden z wymienionych niżej dokumentów wraz z potwierdzeniem czasowego zameldowania cudzoziemca:
    -wiza Schengen lub wiza krajowa, 
    -karta pobytu wydana w związku z udzieleniem zezwolenia na zamieszkanie na pobyt czasowy, 
    -zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela Unii Europejskiej,
    -karta pobytu członka rodziny obywatela Unii Europejskiej,
    -dokument potwierdzający prawo stałego pobytu obywatela Unii Europejskiej,
    -karta stałego pobytu członka rodziny obywatela Unii Europejskiej,
    -karta pobytu wydana w związku z udzieleniem zezwolenia na zamieszkanie na pobyt stały, zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej, nadanie statusu uchodźcy, udzielenie ochrony uzupełniającej lub zgoda na pobyt tolerowany.
     
    • zaświadczenie o dokonaniu wpisu do ewidencji przedstawicielstw przedsiębiorców zagranicznych wydane przez Ministra Gospodarki lub aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego dla oddziału zagranicznego przedsiębiorcy (do wglądu) – firma zagraniczna. Ośrodki kultury, fundacje, korespondenci prasowi – umowy międzynarodowe, zaświadczenia z ambasad, akredytacje (do wglądu).
     
    Miejsce złożenia i odbioru:
    • Delegatura Biura Administracji i Spraw Obywatelskich w Dzielnicy.
    • Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich – cudzoziemcy, firmy zagraniczne.

    Ostatnio na forum

    Eksperci portalu infor.pl

    Dr Krystian Ziemski & Partners Kancelaria Prawna sp.k. w Poznaniu

    Zostań ekspertem portalu Infor.pl »