REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zamieszcza się niezwłocznie po zawarciu umowy. W przypadku, gdy w danym postępowaniu zawarto więcej niż jedną umowę zasadne jest publikowanie takiego ogłoszenia każdorazowo po zawarciu umowy.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zawiera w sobie następujące sekcje:
1. Zamawiający, należy podać m.in.:
czy postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego lub czy postępowanie zostało przeprowadzone przez inny podmiot. W sekcji podaje się również dane firmy zamawiającego jak i jego rodzaj.
2. Przedmiot zamówienia
Należy podać szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia m .in rodzaj zamówienia czy główny od CPV.
3. Procedura
Na sekcję procedury składają się informacje takie jak tryb udzielenia zamówienia czy informacje dodatkowe na temat zamówienia.
4. Udzielenie zamówienia
Jest to ostania jak i najobszerniejsza sekcja jaka występuje w formularzu. W sekcji należy zawrzeć informacje takie jak :
Formularz został zamieszony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych.
REKLAMA