REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

OoZO Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zawiera w sobie następujące sekcje:

1. Zamawiający, gdzie podaje się następująco:

  • nazwę firmy.
  • adres pocztowy,
  • miejscowość,
  • kod pocztowy,
  • państwo,
  • województwo,
  • telefon,
  • faks,
  • e-mail.

Jeżeli namawiający posiada stronę internetową, należy ją również podać , a także jeżeli dotyczy adres profilu nabywcy i adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne.

 

2. Zmiany w ogłoszeniu - w tej sekcji podaje się:

  • tekst, który należy zmienić,
  • miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst (podać nr sekcji i pkt), podać zarówno oryginalny tekst jak i tekst na który należy zmienić oryginalny tekst,
  • tekst, który należy dodać,
  • miejsce, w którym należy dodać tekst (podać nr sekcji i pkt), podać również tekst, który należy dodać w ogłoszeniu.

Sekcje drugą formularza ("zmiany w ogłoszeniu") należy wykorzystać tyle razy ile jest to konieczne.

Formularz został zamieszczony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych.

REKLAMA