REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

OoZM Ogłoszenie o zmianie umowy

Ogłoszenie o zmianie umowy zawiera w sobie następujące sekcje:

1. Zamawiający, gdzie podaje się informacje m.in.:

  • o tym, kto przeprowadza postępowanie,
  • informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania,
  • czy postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających,
  • czy postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej,
  • nazwa i adres zamawiającego,
  • rodzaj zamawiającego,

 

2. Przedmiot zamówienia, gdzie podaje się informacje m.in.:

  • nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego,
  • numer referencyjny,
  • rodzaj zamówienia,
  • opis zamówienia,
  • główny kod CPV, jeżeli dotyczy dodatkowe kody,
  • okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/umowa ramowa/dynamiczny system zakupów.

 

3. Procedura

W tej sekcji podaje się tryb w jakim udzielono zamówienia.

 

4. Udzielenie zamówienia, gdzie podaje się informacje m.in.:

  • data udzielenia zamówienia/zawarcia umowy ramowej/ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
  • informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy,
  • informacje dodatkowe.

 

5. Zmiana umowy, gdzie wyróżniamy:

  • data zmiany umowy,
  • rodzaj i zakres zmian,
  • przyczyny dokonania zmian w umowie,
  • informacje dodatkowe.

Formularz został zamieszczony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych.

REKLAMA