REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

SIwPU Spis inwentarza w postępowaniu upadłościowym

Przed wypełnieniem formularza należy zapoznać się z pouczeniem, które dostępne jest na końcu druku.
Formularz posiada poniższe pola do wypełniania:

  • sygnatura sprawy, dane sędziego i upadłego (podając imię i nazwisko/nazwę),
  • oznaczenie sądu,
  • dane osobowe syndyka: imię i nazwisko, numer KRS lub inne dane umożliwiające identyfikację,
  • numer licencji, jaką posiada doradca restrukturyzacyjny,
  • tabele dotyczące:
    • środków pieniężnych w kasie, gdzie podaje się: numer składnika masy upadłości, kwotę i walutę,
    • środków pieniężnych na rachunku bankowym, gdzie podaje się: numer składnika masy upadłości, numer rachunku bank kwotę i walutę,
    • nieruchomości i użytkowanie wieczyste, gdzie wyróżniamy: numer księgi wieczystej, opis nieruchomości, wielkość udziału w prawie, wartość oszacowania,
    • ruchomości,
    • inne prawa.

Na ostatniej stronie druku syndyk powinien podpisać wraz z podaniem daty wypełnienia formularza.

Formularz został zamieszczony w rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości i Pracy z dnia 17 grudnia 2015 r. w sprawie określenia wzoru spisu inwentarza w postępowaniu upadłościowym, spisu należności w postępowaniu upadłościowym oraz spisu nieobjętych przez syndyka składników majątku upadłego, w tym składników majątku nieobjętych na skutek czynności bezskutecznych.

REKLAMA