REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

SNwPU Spis należności w postępowaniu upadłościowym

Spis należności w postępowaniu upadłościowym wypełnia syndyk, podając informacje dotyczące:

  • sygnatury sprawy, dane sędziego, upadłego (imię i nazwisko lub nazwę) oraz oznaczenie sądu,
  • dane syndyka: imię i nazwisko, numer KRS lub inne dane umożliwiające identyfikację,
  • numer licencji, jaką posiada doradca restrukturyzacyjny. W przypadku syndyka działającego w formie spółki handlowej należy podać numery licencji wspólników ponoszących odpowiedzialność za zobowiązania spółki bez ograniczenia całym swoim majątkiem albo członków zarządu reprezentujących spółkę.

Dalszą część formularza stanowi tabela gdzie podaje się informacje takie jak:

  • numer składnika masy upadłości,
  • dłużnik,
  • tytuł należności,
  • opis należności (w tym zabezpieczenie i termin wymagalności),
  • stan postępowania prowadzonego w celu odzyskania należności,
  • wartość nominalna,
  • wartość szacunkowa.

Formularz został zamieszczony w rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości i Pracy z dnia 17 grudnia 2015 r. w sprawie określenia wzoru spisu inwentarza w postępowaniu upadłościowym, spisu należności w postępowaniu upadłościowym oraz spisu nieobjętych przez syndyka składników majątku upadłego, w tym składników majątku nieobjętych na skutek czynności bezskutecznych.

REKLAMA