REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

EL/ZC/1 (archiwalny) Zgłoszenie pobytu czasowego

Wniosek składa się w przypadku, gdy osoba mieszka tymczasowo pod innym adresem niż adres zameldowania i będzie tam mieszkać dłużej niż 3 miesiące (ale nie chce zmieniać obecnego adresu zameldowania). 
Zameldować należy się najpóźniej w 30 dniu od przybycia do miejsca zamieszkania.

Wymagane dokumenty (jeśli jesteś właścicielem lub masz inny tytuł prawny do mieszkania, w którym chcesz się zameldować):

  • jeden z następujących dokumentów, który to potwierdzi, na przykład:
    • umowa cywilnoprawna, na przykład umowa najmu,
    • odpis z księgi wieczystej albo wyciąg z działów I i II księgi wieczystej,
    • decyzja administracyjna,
    • orzeczenie sądu,
  • formularz zgłoszenia pobytu czasowego
  • dokument tożsamości: dowód osobisty lub paszport.

Jeśli NIE jesteś właścicielem i nie masz też innego tytułu prawnego do mieszkania, w którym chcesz się zameldować - przynieś:

  • dokument, który potwierdza tytuł prawny do mieszkania właściciela lub innego podmiotu,
  • formularz zgłoszenia pobytu stałego lub formularz zgłoszenia pobytu czasowego,
  • dokument tożsamości: dowód osobisty lub paszport.

Na formularzu zgłoszenia twojego pobytu musi się podpisać i potwierdzić twój pobyt właściciel lub inny podmiot, który ma tytuł prawny do mieszkania.

REKLAMA