REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

EL/WPC/2 (archiwalny) Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego

Wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego można dokonać osobiście lub przez pełnomocnika.
Podczas załatwiania sprawy należy przedstawić:

  • dokument tożsamości: dowód osobisty albo paszport,
  • wypełniony formularz.

Wymeldować należy się najpóźniej w dniu, w którym dana osoba wyprowadza się z miejsca zameldowania na pobyt czasowy. Istnieje możliwość wymeldowania się podczas meldowania w nowym miejscu. Urzędnik wtedy automatycznie wymelduje osobę z poprzedniego miejsca pobytu.

 

Na zgłoszeniu należy podać informacje dotyczące:

  • osoby, której dotyczy zgłoszenie podając dane identyfikacyjne (nazwisko, imię, PESEL, datę urodzenia, miejsce urodzenia),
  • adres miejsca pobytu stałego (nie podaje się danych jeżeli nie ma dana osoba miejsca pobytu stałego),
  • adres miejsca pobytu czasowego,
  • dane pełnomocnika.

REKLAMA