REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

WoRORT (archiwalny) Wniosek o rejestrację odbiorników radiofonicznych/telewizyjnych

Dowodem zarejestrowania odbiorników radiofonicznych lub telewizyjnych jest przyjęty i potwierdzony przez operatora publicznego niniejszy wniosek o rejestrację odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych, lub zawiadomienie o nadaniu użytkownikowi odbiorników radiofonicznych lub telewizyjnych indywidualnego numeru identyfikacyjnego przesłanego przez operatora publicznego.

Użytkownik ma obowiązek zachować dowód rejestracji dla celów kontroli wykonywania obowiązku rejestracji odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych oraz obowiązku uiszczania opłaty abonamentowej prowadzonej przez operatora publicznego.

Użytkownik zarejestrowanych odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych ma obowiązek niezwłocznie powiadomić placówkę operatora wyznaczonego o zmianie danych podanych we wniosku, a także o zagubieniu lub zniszczeniu dowodów zarejestrowania oraz o zaprzestaniu używania odbiorników. W takim przypadku należy wypełnić "Formularz zgłoszenia zmiany danych".

Obowiązek powiadamiania operatora wyznaczonego o zmianie liczby używanych odbiorników nie dotyczy użytkowników określonych w punktach 1.5.1. i 1.5.2.

Zgodnie z art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 21 kwietnia 2005 r. o opłatach abonamentowych (Dz. U. Nr 85, poz. 728, z późn. zm.) osoby i instytucje wymienione w punktach 1.5.1. 1.5.2., niezależnie od liczby używanych odbiorników radiofonicznych telewizyjnych, uiszczają tylko jedną z opłat, o których mowa w art. 3 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy, przy czym w przypadku instytucji wymienionych w punkcie 1.5.2. musi być spełniony warunek używania odbiorników w tym samym budynku, zespole budynków lub w samochodach będących w używaniu tych podmiotów.

REKLAMA