Szkic sytuacyjny nieruchomości z oznaczeniem lokalizacji drzew (-a) lub krzewów (-u),
Wniosek o wydanie pozwolenia na usunięcie drzew lub krzewów stanowiących formę zaprojektowanej zieleni w obszarach wpisanych do rejestru zabytków,
Aktualny dokument potwierdzający posiadanie przez Wnioskodawcę tytułu prawnego do korzystania z nieruchomości zlokalizowanej w obszarze wpisanym do rejestru zabytków, wynikającego z prawa własności, użytkowania wieczystego, trwałego zarządu albo ograniczonego prawa rzeczowego lub stosunku zobowiązaniowego (np: wypis i wyrys z rejestru gruntów/ akt notarialny/ wypis z kw ) - oryginał lub kopia potwierdzona przez Wnioskodawcę za zgodność z oryginałem,
Zgoda właściciela (współwłaściciela) obiektu - oryginał lub kopia potwierdzona przez Wnioskodawcę za zgodność z oryginałem (w przypadku, gdy zachodzi taka konieczność),
Upoważnienie udzielone Wnioskodawcy działającemu w imieniu osoby posiadającej tytuł prawny do korzystania z nieruchomości - oryginał lub kopia potwierdzona przez Wnioskodawcę za zgodność z oryginałem (w przypadku, gdy zachodzi taka konieczność).
Termin i sposób załatwiania sprawy:
wydawanie pozwolenia załatwiane jest w trybie decyzji administracyjnej, nie później niż w ciągu miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku,
rozpatrzenie sprawy w trybie decyzji poprzedza wszczęcie postępowania. Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego wystosowane zostaje do każdego, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie,
w przypadku stwierdzenia niekompletności wniosku lub jeśli nie czyni on zadość innym wymaganiom, ustalonym w przepisach prawa - organ wzywa wnoszącego do usunięcia braków w terminie 7 dni z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie podania bez rozpatrzenia.