REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

WOWAC-Sz (archiwalny) Wniosek o wydanie odpisu aktu stanu cywilnego Szczecin

1. Wymagane dokumenty:
  • Wniosek o wydanie odpisu/zaświadczenia aktu stanu cywilnego (USC-13).
Do wglądu:
  1. dokument tożsamości wnioskodawcy.
2. Opłaty: 
Opłata skarbowa:
  • za odpis skrócony - 22,00 zł,
  • za wielojęzyczny odpis skrócony - 22,00 zł,
  • za odpis zupełny - 33,00 zł,
  • za zaświadczenie o dokonanych w księgach wpisach lub o ich braku - 24,00 zł,
  • za zaświadczenie o zaginięciu lub zniszczeniu księgi stanu cywilnego - 24,00 zł.

3. Termin załatwienia sprawy:
Od ręki (w sprawach szczególnie skomplikowanych zgodnie z kpa).

4. Jednostka odpowiedzialna:
Urząd Stanu Cywilnego (USC).

5. Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

6. Uwagi:
Sprawy załatwia się w:
USC Szczecin w pokoju 213, tel. (91) 42 45 258,
Filii Urzędu Miasta Szczecin przy ul. Rydla 39-40 – stanowisko pracy ds. USC, pokój 12, tel. (91) 46 01 256.

O dokumenty stanu cywilnego może się ubiegać osoba, której stan cywilny został w akcie stwierdzony, jej wstępny, zstępny, rodzeństwo, małżonek lub przedstawiciel ustawowy oraz każdy kto wykaże w tym interes prawny.
http://eurzad.szczecin.pl

REKLAMA