REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

WoWTN-K Wniosek o wydanie wtórnika: tablic rejestracyjnych (tablicy rejestracyjnej)/znaku legalizacyjnego/nalepki kontrolnej Kielce

Wydanie wtórnika tablic(y) rejestracyjnej(ych) jest możliwe tylko w przypadku, kiedy pojazd był dotychczas zarejestrowany na tablicach nowego typu – tzw. „białych", przy czym w przypadku pojazdów samochodowych wyposażonych w dwie tablice, które nie posiadały jeszcze oznaczenia tablic unijnych w postaci flagi Unii Europejskiej po lewej stronie tablicy, a jedynie oznaczenie z flagą Polski, to nie ma możliwości złożenia wniosku o wydanie wtórnika tylko jednej z takich tablic (właściciel pojazdu jest w takim wypadku zobowiązany o złożenie wniosku o wydanie wtórników obu tablic).

Na okres konieczny do wykonania wtórnika tablic(y) rejestracyjnych(nej) właściciel pojazdu może złożyć wniosek o wydanie dla pojazdu tymczasowych tablic rejestracyjnych i pozwolenia czasowego.

Wymagane dokumenty:

  • wniosek o wymianę lub wydanie wtórnika tablic rejestracyjnych.

Załącznikami do wniosku są:

  • dowód rejestracyjny,
  • karta pojazdu, jeżeli byłą wydana,
  • zaświadczenie z Policji potwierdzające fakt zgłoszenia kradzieży tablicy/tablic rejestracyjnych, w przypadku ich kradzieży,
  • pełnomocnictwo, w przypadku działania przez przedstawiciela dla osoby załatwiającej sprawę, za wyjątkiem reprezentowania osoby prawnej przez swoje uprawnione organy lub prokurenta - załącznik nr 2 ponadto, przy odbiorze wtórnika tablicy/tablic rejestracyjnych:
  • dowód rejestracyjny,
  • tablice rejestracyjne podlegające wymianie,
  • dokument potwierdzający zawarcie umowy OC lub dowód opłacenia składki za to ubezpieczenie.

REKLAMA