REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Sposób załatwienia sprawy:
Wydanie wypisu, wyrysu, informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków oraz danych z rejestru cen i wartości nieruchomości.
Miejsce składania/odbioru dokumentów:
Dokumenty należy składać w kancelarii Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Sikorskiego 3-4 (na parterze) drogą pocztową na w adres Urzędu lub bezpośrednio w Wydziale Geodezji i Katastru, pokój 318 przy ul. Sikorskiego3-4, adres email wkg@um.gorzow.pl
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Geodezji i Katastru Oddział Katastru
ul. Sikorskiego 3-4 66-400 Gorzów Wielkopolski
pokój 318 tel. 095 7355 633
Opłaty:
Szczegółowe zasady obliczania wysokości opłaty określa załącznik do ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. nr 193 poz. 1287 ze zm.). Nie pobiera się opłat w przypadkach określonych w art. 40b ust. 1 pkt 2 ustawy j.w.
Termin załatwienia sprawy:
Wydawanie wypisów, informacji ustnej na bieżąco
Wykonanie wypisu i wyrysu w ciągu 7 dni
Wydawanie informacji pisemnej niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu 30 dni od złożenia wniosku.
Wydanie danych z rejestru cen i wartości nieruchomości w ciągu 7 dni
REKLAMA