REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

WWWEGB-pK (archiwalny) Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z rejestru ewidencji gruntów i budynków powiat Kielce

Dane z operatu ewidencji gruntów i budynków są wydawane w formie wypisów z rejestru gruntów, wypisów i wyrysów do celów prawnych, wypisów o niepełnej treści, informacji o przedmiocie oraz w innych postaciach.
We wniosku o udostępnienie danych z operatu ewidencji gruntów i budynków w formie informacji o przedmiocie (np. o numerze księgi wieczystej) wnioskodawca powinien precyzyjnie określić przedmiot poprzez podanie np. nazwy obrębu i numeru działki.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa "Starosta wydaje wypis z operatu ewidencyjnego zawierający dane osobowe (...) na żądanie:
  • właścicieli lub osób fizycznych i prawnych, w których władaniu znajdują się grunty,budynki lub lokale będące przedmiotem wypisu;
  • podmiotów publicznych lub podmiotów niebędących podmiotami publicznymi, realizującymi zadania publiczne na podstawie odrębnych przepisów albo na skutek powierzenia lub zlecenia przez podmiot publiczny, które związane są z gruntami, budynkami lub lokalami będącymi przedmiotem wypisu;
  • innych podmiotów, niż wymienione w pkt 1 i 2, które mają interes prawny związany z gruntami, budynkami lub lokalami będącymi przedmiotem wypisu".
Dokumenty zawierające dane osobowe przygotowane przez organ na wniosek wyżej wymienionych podmiotów mogą być odbierane wyłącznie przez wnioskodawcę lub osobę upoważnioną.

REKLAMA