REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Wniosek składa się do Urzędu Miasta Katowice Wydziału Geodezji Referat Katastru Nieruchomości.
Wniosek powinien zawierać wszystkie niezbędne informacje dotyczące wnioskodawcy (imię i nazwisko/nazwę firmy, adres zamieszkania lub siedziby, NIP oraz REGON).
W pkt. 6 należy podać zakres żądanych informacji ze zbioru: wypis z rejestru gruntów (pełny), wypis z rejestru gruntów (skrócony), wypis z rejestru budynków, wypis z kartoteki budynków, informacja o danych ewidencyjnych.
W pkt. 7 należy podać informacje umożliwiające wyszukanie w zbiorze żądanych danych: nr działki, karta mapy, obręb, księga wieczysta, dokładny adres pocztowy działki.
Informacje z operatu ewidencyjnego zgodnie z art. 40 pkt.3c ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne o kartograficzne są odpłatne.
REKLAMA