REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

WoWDT-L (archiwalny) Wniosek o wydanie tablicy (tablic) rejestracyjnej (rejestracyjnych) Lublin

Na wniosek właściciela pojazdu, na okres konieczny do wykonania tablicy (tablic) rejestracyjnej (wtórnika), ale nie dłuższy niż 30 dni organ rejestracyjny może wydać pozwolenie czasowe oraz tymczasowe tablice rejestracyjne, które należy zwrócić przy odbiorze wtórnika tablic (tablicy) rejestracyjnych.

Po wykonaniu tablic rejestracyjnych właściciel pojazdu zgłasza się na salę obsługi klienta przedkładając do obioru tablic rejestracyjnych:

  • dowód osobisty (do wglądu),
  • dowód rejestracyjny,
  • kartę pojazdu, jeżeli była wydana,
  • oświadczenie pod odpowiedzialnością karną za składanie fałszywych zeznań, potwierdzające kradzież bądź zagubienie tablic (tablicy) rejestracyjnych, złożone przez właściciela pojazdu,
  • w przypadku wniosku o wydanie wtórnika jednej tablicy rejestracyjnej do odbioru tablicy konieczne jest przedłożenie drugiej tablicy rejestracyjnej,
  • dokument potwierdzający zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC,
  • dowód uiszczenia opłaty za wydanie kompletu znaków legalizacyjnych,
  • jeżeli pojazd jest przedmiotem współwłasności to wniosek może złożyć każdy ze współwłaścicieli, przedkładając pełnomocnictwo albo oświadczenie, iż działa za zgodą większości współwłaścicieli,

Wydanie tablic rejestracyjnych z nowym numerem rejestracyjnym z powodu ich kradzieży:

  • dowód osobisty (do wglądu),
  • dotychczasowy dowód rejestracyjny,
  • karta pojazdu, jeżeli była wydana,
  • zaświadczenie wydane przez właściwy organ Policji potwierdzające zgłoszenie kradzieży tablic (tablicy) rejestracyjnych,
  • w przypadku kradzieży jednej tablicy rejestracyjnej konieczne jest przedłożenie drugiej tablicy rejestracyjnej,
  • dokument potwierdzający zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC,
  • jeżeli pojazd jest przedmiotem współwłasności to wniosek może złożyć każdy ze współwłaścicieli, przedkładając pełnomocnictwo albo oświadczenie, iż działa za zgodą większości współwłaścicieli.

Wydanie tablic rejestracyjnych z nowym numerem rejestracyjnym z powodu ich zagubienia

  • dowód osobisty (do wglądu),
  • dotychczasowy dowód rejestracyjny,
  • karta pojazdu, jeżeli była wydana,
  • oświadczenia pod odpowiedzialnością karną za składanie fałszywych zeznań, potwierdzające zgubienie tablic rejestracyjnych, złożone przez właściciela pojazdu,
  • w przypadku zagubienia jednej tablicy rejestracyjnej konieczne jest przedłożenie drugiej tablicy rejestracyjnej,
  • dokument potwierdzający zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC,
  • jeżeli pojazd jest przedmiotem współwłasności to wniosek może złożyć każdy ze współwłaścicieli, przedkładając pełnomocnictwo albo oświadczenie, iż działa za zgodą większości współwłaścicieli.

Wydanie tablic rejestracyjnych z nowym numerem rejestracyjnym z powodu ich zniszczenia

  • dowód osobisty (do wglądu),
  • dotychczasowy dowód rejestracyjny,
  • tablice (tablica) rejestracyjne,
  • karta pojazdu, jeżeli była wydana,
  • dokument potwierdzający zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC,
  • jeżeli pojazd jest przedmiotem współwłasności to wniosek może złożyć każdy ze współwłaścicieli, przedkładając pełnomocnictwo albo oświadczenie, iż działa za zgodą większości współwłaścicieli.

REKLAMA