wniosek o uzyskanie wypisu z rejestru gruntów, budynków i lokali wg ustalonego wzoru
Wymagane załączniki do wniosku:
w przypadku złożenia wniosku przez pełnomocnika – oryginał pełnomocnictwa lub potwierdzona notarialnie jego kopia z wniesioną opłatą skarbową za złożenie pełnomocnictwa.
Dokumenty wymagane do wglądu przy odbiorze :
dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość,
dowód wniesionej opłaty.
Opłaty:
za sporządzenie wypisu pełnego:
12, 00 zł za pierwszą działkę, budynek, lokal,
6, 00 zł za każdą następną działkę, budynek lub lokal w jednej jednostce rejestrowej,
za sporządzenie wypisu uproszczonego (wykazu właścicieli władających):
3,60 zł za każdą działkę, budynek, lokal,
Dodatkowe informacje:
Wypis z rejestru gruntów, budynków, lokali wydawany jest na żądanie:
właścicieli i użytkowników wieczystych oraz jednostek organizacyjnych władających gruntami, budynkami, lokalami,
organów administracji publicznej lub podmiotów realizujących zadania tych organów,
innych podmiotów, które zgodnie z przepisami prawa mają interes prawny,
Wypis jest aktualny na dzień sporządzenia dokumentu i jest zgodny z danymi zawartymi w operacie ewidencyjnym.
Osoba działająca w mieniu wnioskodawcy ma obowiązek przedłożenia oryginału lub urzędowo potwierdzonej kopii pełnomocnictwa wraz z dowodem wniesienia należnej opłaty skarbowej za złożenie pełnomocnictwa w wysokości 17,00 zł.