REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

WWWEGB-ZG (archiwalny) Wniosek o wykonanie wypisu z ewidencji gruntów, budynków lub lokali Zielona Góra

Wymagane dokumenty:
  • wniosek o uzyskanie wypisu z rejestru gruntów, budynków i lokali wg ustalonego wzoru
Wymagane załączniki do wniosku:
  • w przypadku złożenia wniosku przez pełnomocnika – oryginał pełnomocnictwa lub potwierdzona notarialnie jego kopia z wniesioną opłatą skarbową za złożenie pełnomocnictwa. 
Dokumenty wymagane do wglądu przy odbiorze : 
  • dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość,
  • dowód wniesionej opłaty.

Opłaty:

  • za sporządzenie wypisu pełnego:
    • 12, 00 zł za pierwszą działkę, budynek, lokal,
    • 6, 00 zł za każdą następną działkę, budynek lub lokal w jednej jednostce rejestrowej,
  • za sporządzenie wypisu uproszczonego (wykazu właścicieli władających):
    • 3,60 zł za każdą działkę, budynek, lokal, 
Dodatkowe informacje:
Wypis z rejestru gruntów, budynków, lokali wydawany jest na żądanie: 
  • właścicieli i użytkowników wieczystych oraz jednostek organizacyjnych władających gruntami, budynkami, lokalami,
  • organów administracji publicznej lub podmiotów realizujących zadania tych organów,
  • innych podmiotów, które zgodnie z przepisami prawa mają interes prawny, 
Wypis jest aktualny na dzień sporządzenia dokumentu i jest zgodny z danymi zawartymi w operacie ewidencyjnym.
Osoba działająca w mieniu wnioskodawcy ma obowiązek przedłożenia oryginału lub urzędowo potwierdzonej kopii pełnomocnictwa wraz z dowodem wniesienia należnej opłaty skarbowej za złożenie pełnomocnictwa w wysokości 17,00 zł. 

REKLAMA