REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

WoWDR-Ol Wniosek o wymianę lub wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu lub nalepki kontrolnej Olsztyn

Wydanie wtórnika lub wymiana tablic/tablicy rejestracyjnych
  1. Wniosek o wymianę lub wydanie wtórnika tablic rejestracyjnych
  2. Załącznikami do wniosku są:  
    • dowód rejestracyjny,
    • karta pojazdu, jeżeli byłą wydana,
    • zaświadczenie z Policji potwierdzające fakt zgłoszenia kradzieży tablicy/tablic rejestracyjnych, w przypadku ich kradzieży,
    • pełnomocnictwo, w przypadku działania przez przedstawiciela dla osoby załatwiającej sprawę, za wyjątkiem reprezentowania osoby prawnej przez swoje uprawnione organy lub prokurenta - załącznik nr 2
ponadto, przy odbiorze wtórnika tablicy/tablic rejestracyjnych:
  • dowód rejestracyjny,
  • karta pojazdu, jeżeli była wydana,
  • tablice rejestracyjne podlegające wymianie,
  • tablicę rejestracyjną w celu jej zalegalizowania, jeżeli właściciel wnioskował o wydanie wtórnika jednej tablicy rejestracyjnej,
  • pełnomocnictwo, w przypadku działania przez przedstawiciela dla osoby załatwiającej sprawę,
  • dokument potwierdzający zawarcie umowy OC lub dowód opłacenia składki za to ubezpieczenie.
  • Wydanie wtórnika lub wymiana karty pojazdu
Wymagane dokumenty:
  1. Wniosek o wydanie wtórnika karty pojazdu
  2. Załącznikami do wniosku o wydanie wtórnika karty pojazdu są: 

W przypadku pojazdu zarejestrowanego i nie nastąpiła zmiana właściciela pojazdu:

  • wypełniony wniosek
  • dowód rejestracyjny z wpisem jeszcze ważnego terminu badań technicznych,
  • pełnomocnictwo, w przypadku działania przez przedstawiciela dla osoby załatwiającej sprawę, za wyjątkiem reprezentowania osoby prawnej przez swoje uprawnione organy lub prokurenta,
  • dokument potwierdzający zawarcie umowy OC lub dowód opłacenia składki za to ubezpieczenie.

W przypadku pojazdu zarejestrowanego i nastąpiła zmiana właściciela łącznie ze zmianą właściwości urzędu:

  • wypełniony wniosek o wydanie wtórnika karty – załącznik nr 1 oraz wniosek o rejestrację pojazdu,
  • dowód rejestracyjny z wpisem jeszcze ważnego terminu badań technicznych,
  • tablice rejestracyjne,
  • dokument/dokumenty własności pojazdu,
  • zaświadczenie wydane przez Urząd, w którym pojazd był dotychczas zarejestrowany, potwierdzające dane zawarte w utraconej karcie pojazdu,
  • pełnomocnictwo, w przypadku działania przez przedstawiciela dla osoby załatwiającej sprawę, za wyjątkiem reprezentowania osoby prawnej przez swoje uprawnione organy lub prokurenta,
  • dokument potwierdzający zawarcie umowy OC lub dowód opłacenia składki za  to ubezpieczenie.
W przypadku utraty karty przed pierwszą rejestracją nowego pojazdu:
  • wypełniony wniosek o wydanie wtórnika karty pojazdu – załącznik nr 1 oraz wniosek o rejestrację pojazdu,
  • dokument/dokumenty własności pojazdu,
  • zaświadczenie od dealera, potwierdzające wydanie przedmiotowej karty,
  • pełnomocnictwo, w przypadku działania przez przedstawiciela dla osoby załatwiającej sprawę, za wyjątkiem reprezentowania osoby prawnej przez swoje uprawnione organy lub prokurenta

Wydanie wtórnika lub wymiana tablic/tablicy rejestracyjnych

Wydanie wtórnika lub wymiana karty pojazdu

REKLAMA