REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

WoWDR-pT (archiwalny) Wniosek o wymianę dowodu rejestracyjnego Starostwo Powiatowe Toruń

Wymagane dokumenty:
Wniosek o wymianę dowodu rejestracyjnego lub wydanie wtórnika
W przypadku wymiany dowodu rejestracyjnego z uwagi na brak miejsca na kolejne adnotacje o dacie następnego badania technicznego pojazdu, do wniosku właściciel dołącza:
  • dowód rejestracyjny
  • kartę pojazdu, jeżeli była wydana
  • zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego z adnotacją określającą kolejny termin badania
  • polisę OC
W przypadku zniszczenia dowodu rejestracyjnego w stopniu powodującym jego nieczytelność na wniosek właściciela pojazdu wydaje się jego wtórnik  po:
  • oddaniu dotychczasowego dowodu rejestracyjnego
  • przedstawieniu karty pojazdu, jeżeli była wydana
  • przedstawieniu wyciągu z rejestru badań technicznych pojazdów prowadzonego przez Stację Kontroli Pojazdów, określającego termin następnego badania technicznego pojazdu, jeżeli termin następnego badania technicznego nie jest możliwy do odczytania lub badania techniczne są nieaktualne, przedłożenie aktualnego zaświadczenia ze Stacji Diagnostycznej dopuszczającej pojazd do ruchu
  • przedstawieniu polisy OC
W przypadku utraty dowodu rejestracyjnego pojazdu, na wniosek właściciela pojazdu wydawany jest wtórnik dowodu  po:
  • przedstawieniu karty pojazdu, jeżeli była wydana
  • złożeniu stosownego oświadczenia pod odpowiedzialnością karną za składanie fałszywych zeznań o utracie dowodu rejestracyjnego
  • przedstawieniu wyciągu z rejestru badań technicznych pojazdów prowadzonego przez Stację Kontroli Pojazdów, określającego termin następnego badania technicznego pojazdu
  • przedstawieniu polisy OC
Nie wymaga się dokumentów wymienionych w pkt 2c i 3c w przypadku, gdy organ rejestrujący posiada informacje o terminie następnych badań technicznych pojazdu lub właściciel przedstawi zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego pojazdu.
Opłaty:
Złożenie pełnomocnictwa lub jego odpisu, wypisu lub kopii - od każdego stosunku pełnomocnictwa - opłata skarbowa 17 zł. Opłaty skarbowej można dokonać w kasie Starostwa lub na konto: 37 1160 2202 0000 0000 8344 0799.
http://www.powiattorunski.pl

REKLAMA