REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Wniosek o rejestrację/rejestrację czasową/wyrejestrowanie pojazdu przeznaczony jest dla osób fizycznych oraz osób niefizycznych.
W przypadku gdy właścicielem pojazdu jest osoba fizyczna wymagany jest dokument tożsamości: dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość (do wglądu).
W przypadku gdy właścicielem pojazdu jest osoba prawna wymagany jest aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (do wglądu).
Sprawy związane z rejestracją pojazdu w imieniu osoby prawnej mogą załatwić wyłącznie osoby do tego upoważnione.
W przypadku gdy właścicielem pojazdu jest cudzoziemiec nieposiadający stałego pobytu na terenie RP, firma zagraniczna lub zagraniczne: ośrodki kultury, fundacje, korespondenci prasowi wymagane są:
Jednostka odpowiedzialna:
Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich (dla pojazdów zarejestrowanych na terenie m.st. Warszawy).
Termin odpowiedzi:
1.Niezwłocznie – sprawy nie wymagające zbierania dowodów, informacji lub wyjaśnień.
2.Do 1 miesiąca – sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego.
3.Do 2 miesięcy – sprawy szczególnie skomplikowane.
Tryb odwoławczy:
Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
Więcej inofrmacji dotyczących rejestracji/wyrejestrowania znajduje się na stronie www.um.warszawa.pl
REKLAMA