REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

WoWZZ Wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu

Zameldowanie na pobyt stały i czasowy, który trwa ponad 3 miesiące należy zgłosić osobiście lub za pośrednictwem pełnomocnika.

Wymagane dokumenty:

  • ważny dowód osobisty lub paszport,
  • dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (do wglądu)
  • pełnomocnictwo (jeśli jest konieczne),
  • dowód lub paszport pełnomocnika.

Zaświadczenie o zameldowaniu wydawane jest w dniu złożenia wniosku lub w terminie wynikającym z aktualizacji rejestru mieszkańców i rejestru zamieszkania cudzoziemców.

W przypadku odmowy wydania zaświadczenia można złożyć zażalenie do wojewody za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie w terminie 7 dni od dnia jej doręczenia.

REKLAMA