REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

WoWZZ-Sz (wspol) Wniosek o wydanie zaświadczenia o wspólnym zameldowaniu na terenie miasta Szczecin

Wymagane dokumenty:

  • wniosek o wydanie zaświadczenie z akt ewidencji ludności (o wszystkich zameldowaniach na terenie Szczecina)  lub
  • wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji (o wymeldowaniu) lub
  • wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji (o braku zameldowania) lub
  • wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji (o zameldowaniu na terenie Szczecina) lub
  • wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji (o ilości osób zameldowanych w lokalu) lub
  • wniosek o wydanie zaświadczenia z  akt ewidencji (o aktualnym numerze ewidencyjnym PESEL)
  • wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji (o ilości osób  zameldowanych w lokalu- dla instytucji)
  • dokument stwierdzający tożsamość,
  • aktualny tytuł prawny do lokalu,
  • wymagana zgoda osób ujętych w zaświadczeniu.

Zaświadczenie o zameldowaniu wydawane jest od ręki, a w sprawach szczególnie skomplikowanych w ciągu 7 dni. 

Zażalenie o odmowie wydania zaświadczenia wnosi się do wojewody za pośrednictwem organu, który wydał zażalenie w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie. 

REKLAMA