REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Wniosek powinien zawierać:
1. określenie granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na kopii mapy zasadniczej lub, w przypadku jej braku, na kopii mapy katastralnej, przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmujących teren, którego wniosek dotyczy i obszaru, na który ta inwestycja będzie oddziaływać, w skali 1:500 lub 1:1000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2000 (w 2 egzemplarzach),
2. charakterystykę inwestycji, obejmującą:
3. w przypadku lokalizacji składowiska odpadów:
4. ewentualnie inne.
Miejsce złożenia dokumentów
Szczegółowe informacje na stronie głównej Wydziału Urbanistyki i Architektury.
Zgodnie z pismem okólnym nr 11/2020 Sekretarza Miasta Poznania z dnia 17 listopada 2020 r. w sprawie określenia zasad postępowania z dokumentacją wpływającą do Urzędu, obsługą klienta Urzędu oraz stosowanych środków ochrony w Urzędzie Miasta Poznania w związku ze zwalczaniem epidemii wywołanej chorobą COVID-19 dokumentacja wpływająca do Urzędu w postaci tradycyjnej (papierowej) doręczana przez klientów poddawana jest obowiązkowej co najmniej 24-godzinnej kwarantannie.
Opłaty
Opłacie skarbowej podlega dokonanie czynności urzędowej na wniosek o wydanie decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i wynosi 598 zł, z wyłączeniem wniosków składanych przez właścicieli i użytkowników wieczystych nieruchomości. Opłata skarbowa za pełnomocnictwo wynosi 17 zł (od każdego stosunku pełnomocnictwa). Opłatę skarbową uiszcza się z chwilą składania wniosku, a dokonuje się w formie gotówkowej lub bezgotówkowej - u inkasenta lub przy użyciu karty płatniczej bezpośrednio w Kancelarii Wydziału Urbanistyki i Architektury albo na rachunek bankowy - Urząd Miasta Poznania Wydział Finansowy, Oddział Pozostałych Dochodów Podatkowych i Niepodatkowych, ul. Libelta 16/20, 61-706 Poznań PKO BP S.A. 94 1020 4027 0000 1602 1262 0763
Termin i sposób załatwienia
W związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa COVID-19, w trosce o zdrowie Państwa oraz pracowników Urzędu, począwszy od dnia 16.03.2020r. do odwołania WSTRZYMANA JEST MOŻLIWOŚĆ OSOBISTEGO ZAŁATWIANIA SPRAW W URZĘDZIE oraz w WYDZIALE URBANISTYKI I ARCHITEKTURY. W związku z tym zmienia się tryb pracy Wydziału.
PROSIMY O ZAŁATWIANIE SPRAW WYŁĄCZNIE W FORMIE KORESPONDECYJNEJ TRADYCYJNEJ LUB ELEKTRONICZNEJ:
Szczegółowe informacje na stronie głównej Wydziału Urbanistyki i Architektury.
Decyzje w Wydziale Urbanistyki i Architektury wydawane są w terminie miesiąca od dnia złożenia wniosku oraz wymaganych załączników. W sprawach szczególnie skomplikowanych termin rozpatrzenia sprawy wynosi 2 miesiące.
Do ww. terminów nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony lub z przyczyn niezależnych od organu.
REKLAMA