REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Podstawa prawna:
ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391), zwana dalej u.c. i p.g.
Składający:
formularz jest przeznaczony dla właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym także dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych w części. Przez właścicieli nieruchomości rozumie się także współwłaścicieli, użytkowników wieczystych oraz jednostki organizacyjne i osoby posiadające nieruchomości w zarządzie lub użytkowaniu, a także inne podmioty władające nieruchomością. Jeśli nieruchomość jest zabudowana budynkami wielolokalowymi, w których ustanowiono odrębną własność lokali, obowiązki właściciela nieruchomości obciążają osoby sprawujące zarząd nieruchomością wspólną, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 oraz z 2004 r. Nr 141, poz. 1492), lub właścicieli lokali, jeżeli zarząd nie został wybrany.
Termin składania:
PIERWSZY TERMIN ZŁOŻENIA DEKLARACJI – do 31 maja 2013 r.
OBOWIĄZEK SKŁADANIA DEKLARACJI W INNYCH TERMINACH: w terminie 14 dni od zamieszkania na danej nieruchomości pierwszego mieszkańca w terminie 14 dni od wystąpienia zmiany danych określonych w poprzednio złożonej deklaracji
Miejsce składania:
Prezydent Miasta Lublin
Informacje dotyczące deklaracji, stawek opłat, częstotliość odbioru - dostępne na stronie: www.bip.lublin.eu
REKLAMA