REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Wniosek składany jest przez osobę zainteresowaną do Oddziału lub Inspektoratu ZUS wypłacającego świadczenie.
We wniosku należy podać dane niezbędne do jego rozpatrzenia, tj. dane identyfikacyjne osoby zainteresowanej (PESEL lub w przypadku braku numeru PESEL - serię i numer dowodu osobistego lub paszportu, nazwisko, imię, datę urodzenia) oraz dane adresowe (adres zameldowania na pobyt stały, adres zamieszkania jeżeli jest inny niż adres zameldowania na pobyt stały oraz adres do korespondencji).
Wniosek podpisuje osoba zainteresowana lub pełnomocnik.
Na wniosek świadczeniobiorcy - podatnika nastąpi zmiana w obliczaniu zaliczki od następnego miesiąca po miesiącu, w którym wniosek wpłynął do jednostki organizacyjnej ZUS.
Więcej informacji dotyczących wniosku znajduje się na stronie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
REKLAMA