REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Wniosek o przeksięgowanie mylnie dokonanej wpłaty należy złożyć do Urzędu Skarbowego, niezwłocznie po wykryciu błędnie dokonanej płatności, do którego trafiły pieniądze.
Wniosek powinien zawierać:
- urząd skarbowy, w którym ma zostać złożony wniosek,
- dane identyfikacyjne tj. numer PESEL lub NIP, nazwę pełną lub nazwisko, pierwsze imię oraz datę urodzenia oraz podając adres siedziby lub zamieszkania,
- treść i oświadczenie, a w nich: dana i wysokość mylnej wpłaty; numery rachunku bankowego, z którego dokonano przelew oraz na który ma zostać przeksięgowana płatność, tytuł przeksięgowania płatności,
- imię, nazwisko oraz podpis wnioskodawcy lub osoby reprezentującej, a także datę wypełnienia.
Pouczenie:
- Formularz należy wypełnić na maszynie, komputerowo lub dużymi, drukowanymi literami czarnym lub niebieskim kolorem.
- Podatnik wypełnia tylko pola jasne wniosku, pola ciemnie wypełnia Urząd Skarbowy.
- Wniosek należy złożyć niezwłocznie, po dokonaniu mylnego przelewu. Osobiście, przez pełnomocnika lub nadać w urzędzie pocztowym.
REKLAMA