REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

WoPMDW Wniosek o przeksięgowanie mylnie dokonanej wpłaty

Wniosek o przeksięgowanie mylnie dokonanej wpłaty należy złożyć do Urzędu Skarbowego, niezwłocznie po wykryciu błędnie dokonanej płatności, do którego trafiły pieniądze. 

Wniosek powinien zawierać: 

- urząd skarbowy, w którym ma zostać złożony wniosek,

- dane identyfikacyjne tj. numer PESEL lub NIP, nazwę pełną lub nazwisko, pierwsze imię oraz datę urodzenia oraz podając adres siedziby lub zamieszkania,

- treść i oświadczenie, a w nich: dana i wysokość mylnej wpłaty; numery rachunku bankowego, z którego dokonano przelew oraz na który ma zostać przeksięgowana płatność, tytuł przeksięgowania płatności,

- imię, nazwisko oraz podpis wnioskodawcy lub osoby reprezentującej, a także datę wypełnienia.

Pouczenie:

- Formularz należy wypełnić na maszynie, komputerowo lub dużymi, drukowanymi literami czarnym lub niebieskim kolorem.

- Podatnik wypełnia tylko pola jasne wniosku, pola ciemnie wypełnia Urząd Skarbowy.

- Wniosek należy złożyć niezwłocznie, po dokonaniu mylnego przelewu. Osobiście, przez pełnomocnika lub nadać w urzędzie pocztowym.

REKLAMA