REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Wniosek o wypłatę środków z subkonta ubezpieczonego na rzecz uprawnionego/spadkobiercy może złożyć osoba fizyczna lub uprawniona osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. W przypadku osoby fizycznej należy podać nazwisko, imię pierwsze, imię drugie, datę urodzenia oraz PESEL, gdy nie nadano numeru PESEL, należy wpisać serię i numer dowodu osobistego lub paszportu.
W części drugiej osoba wnioskująca podaje dane adresowe. Jeżeli adres zamieszkania jest inny niż adres zameldowania – wpisać adres zamieszkania, natomiast jeżeli adres do korespondencji jest inny niż adres zameldowania i zamieszkania – wpisać adres do korespondencji.
W części III. należy podać dane identyfikacyjne ubezpieczonego, z subkonta którego nastąpi wypłata.
W części IV. należy wybrać dyspozycję wypłaty (przelew na rachunek bankowy lub przekaz pocztowy) i wskazać formę wypłaty (jednorazowa lub raty miesięczne). W przypadku wyboru przelewu na rachunek bankowy należy podać numer rachunku, nazwę i adres banku oraz imię i nazwisko właściciela rachunku.
W części V. osoba składająca wniosek podaje liczbę załączanych dokumentów.
REKLAMA