REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Wniosek CI KRS-EKDS składany jest w celu otrzymania dostępu do dokumentu z Elektronicznego Katalogu Dokumentów. Na wniosku należy podać dane wnioskodawcy, określić podmiot, którego dotyczy składany wniosek oraz określić rodzaj dokumentu i język w jakim został on sporządzony.
Wniosek należy składać wraz z dowodem wniesienia opłaty, które reguluje rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 19 grudnia 2006 r. w sprawie określenia wysokości opłat za udzielanie informacji, wydawanie odpisów, wyciągów i zaświadczeń z Krajowego Rejestru Sądowego oraz za udostępnianie kopii dokumentów z elektronicznego katalogu dokumentów spółek.
Tabela opłat znajduje się również na stronie www.bip.ms.gov.pl
Opłatę za wniosek składany osobiście do oddziału Centralnej Informacji należy wnosić na rachunek bieżący dochodów sądu, przy którym funkcjonuje oddział, albo do kasy tego sądu.
Formularz należy wypełnić czytelnie, na maszynie, komputerowo lub ręcznie, wielkimi drukowanymi literami, zgodnie z opisem pól.
Wniosek nieprawidłowo wypełniony, nieopłacony, wniosek od którego uiszczono opłatę w wysokości niższej od należnej, pozostawia się bez nadania biegu, informując o tym wnioskodawcę.
Formularz ma w programie fillUp włączoną opcję automatycznego przekreślania niewypełnionych pól. Przekreślenia pustych pól będą widoczne dopiero na wydrukowanym formularzu.
Więcej informacji: Biuletyn informacji publicznej Ministerstwa Sprawiedliwości.
REKLAMA