REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

ZoRE (archiwalny) Zawiadomienie o rozpoczęciu ewidencji przy zastosowaniu kasy rejestrującej

Podatnik, który rozpoczyna prowadzenie ewidencji składa zawiadomienie do właściwego naczelnika urzędu skarbowego w celu otrzymania numeru
ewidencyjnego kasy. Zawiadomienie należy złożyć przed terminem rozpoczęcia ewidencjonowania.
W przypadku podatników, którzy zamierzają stosować do ewidencjonowania jedną kasę zawiadomienie może być dokonane na formularzu Zgłoszenie / aktualizacja przez podatnika danych dotyczących kasy, o ile zgłoszenie to zostało złożone przed powstaniem obowiązku ewidencjonowania.

Podatnik w zawiadomieniu podaje liczbę kas rejestrujących oraz dokładny adres i nazwę placówki. W przypadku kas przenośnych należy podać adres siedziby lub adres zamieszkania podatnika.

Po zgłoszeniu kasy przez podatnika naczelnik urzędu skarbowego nadaje kasie numer ewidencyjny o czym zawiadamia pisemnie podatnika.
Numer ten nie ulega zmianie w przypadku zmiany właściwości naczelnika urzędu skarbowego.
Numer ewidencyjny kasy podatnik nanosi na obudowę kasy w sposób trwały.

REKLAMA