REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Ewidencja tytułów wykonawczych powinna zawierać następujące elementy: wskazanie organu egzekucyjnego, dane identyfikacyjne oraz adres wierzyciela, liczbę tytułów wykonawczych ogółem, ogólną kwotę należności objętych tytułami.
Wzór ewidencji tytułów wykonawczych stanowi załącznik nr 4 do Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 listopada 2001 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. 2001 nr 137 poz. 1541).
Ewidencję tytułów wykonawczych złącza się w dwóch egzemplarzach, z których pierwszy przeznaczony jest dla organu egzekucyjnego, a drugi, po potwierdzeniu przyjęcia tytułów do egzekucji, organ ten zwraca wierzycielowi.
Wierzyciel jest obowiązany przesyłać tytuły wykonawcze do organu egzekucyjnego systematycznie i bez zwłoki.
Wierzyciel jest uprawniony do uzyskania w organie egzekucyjnym informacji o sposobie załatwienia wniosku egzekucyjnego, a organ egzekucyjny ma obowiązek udzielić wierzycielowi wyczerpującej odpowiedzi.
Wierzyciel niezwłocznie zawiadamia organ egzekucyjny o każdej zmianie wysokości egzekwowanej należności, jej odroczeniu, rozłożeniu na raty, umorzeniu albo zapłaceniu.
Formularz archiwalny, obowiązywał do 22.05.2014.
REKLAMA