| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Druki

Druki

    Strona przy współpracy z e-file sp. z o.o.

    fillUp

    CFR-1 (4) (archiwalny) Zaświadczenie o miejscu zamieszkania lub siedzibie dla celów podatkowych (certyfikat rezydencji)

    Zaświadczenie CFR-1 dotyczy osób fizycznych, osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej - mających interes prawny w uzyskaniu zaświadczenia.

    W urzędzie skarbowym należy złożyć wniosek o wydanie zaświadczenia CFR-1 o miejscu zamieszkania lub siedzibie dla celów podatkowych (certyfikat rezydencji), który powinien zawierać:

    • dane wnioskodawcy, tj.: imię i nazwisko/nazwę podatnika, adres zamieszkania/siedziby z kodem pocztowym oraz numer PESEL lub NIP,
    • wskazanie adresata (Naczelnik Urzędu Skarbowego w Legnicy),
    • dokładne określenie treści żądanego zaświadczenia,
    • cel wydania zaświadczenia,
    • podpis wnioskodawcy,
    • telefon kontaktowy.

    Do wniosku należy dołączyć dowód wpłaty opłaty skarbowej za wydanie certyfikatu.

    Wniosek o wydanie zaświadczenia CFR-1 można złożyć w formie:

    • pisma - w siedzibie urzędu skarbowego na sali obsługi klienta, albo za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe.

    Należna jest opłata skarbowa w wysokości 17,00 zł. Opłatę skarbową można wnieść w kasie lub na rachunek bankowy organu podatkowego właściwego dla poboru opłaty skarbowej.

    Ostatnio na forum

    Artykuł Partnerski

    Eksperci portalu infor.pl

    Forum Odpowiedzialnego Biznesu

    Zostań ekspertem portalu Infor.pl »