REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Formularz OPL-1 służy do odwołania pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej przez podatnika, płatnika lub inkasenta na podstawie art. 80a § 2a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749, z późn. zm.).
Formularz należy złożyć do urzędu skarbowego właściwego w sprawach ewidencji podatników i płatników podatków. Ilekroć jest mowa o urzędzie skarbowym, oznacza to urząd skarbowy, którym kieruje naczelnik właściwy w sprawach ewidencji podatników i płatników dla podatnika lub płatnika.
Na formularzu w części B.1 i B.2 należy podać dane identyfikacyjne podatnika, płatnika lub inkasenta takie jak: NIP/PESEL, nazwa pełna/nazwisko, pierwsze imię, adres siedziby lub aktualny adres zamieszkania.
Wypełnienie części B.3, w której można podać dane do kontaktu nie jest obowiązkowe.
W części C osoba składająca zawiadomienie podaje dane odwołanego pełnomocnika (NIP/PESEL, nazwisko, pierwsze imię, adres do doręczeń oraz dane kontaktowe).
Więcej informacji znajduje się na stronie www.upl-1.pl
REKLAMA