REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

OPL-1 (3) (archiwalny) (od I 2015) Zawiadomienie o odwołaniu pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej

Formularz OPL-1 służy do odwołania pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej przez podatnika, płatnika lub inkasenta na podstawie art. 80a § 2a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749, z późn. zm.).

Formularz należy złożyć do urzędu skarbowego właściwego w sprawach ewidencji podatników i płatników podatków. Ilekroć jest mowa o urzędzie skarbowym, oznacza to urząd skarbowy, którym kieruje naczelnik właściwy w sprawach ewidencji podatników i płatników dla podatnika lub płatnika.

Na formularzu w części B.1 i B.2 należy podać dane identyfikacyjne podatnika, płatnika lub inkasenta takie jak: NIP/PESEL, nazwa pełna/nazwisko, pierwsze imię, adres siedziby lub aktualny adres zamieszkania.
Wypełnienie części B.3, w której można podać dane do kontaktu nie jest obowiązkowe.
W części C osoba składająca zawiadomienie podaje dane odwołanego pełnomocnika (NIP/PESEL, nazwisko, pierwsze imię, adres do doręczeń oraz dane kontaktowe).

Więcej informacji znajduje się na stronie www.upl-1.pl

REKLAMA