REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

ZABI (archiwalny) Zgłoszenie powołania administratora bezpieczeństwa informacji do rejestracji generalnemu inspektorowi ochrony danych osobowych

Powołanie administratora bezpieczeństwa informacji odbywa się poprzez złożenie odpowiedniego zgłoszenia Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych
Osobowych. Wzór zgłoszenia został ogłoszony w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 10 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów
zgłoszeń powołania i odwołania administratora bezpieczeństwa informacji (Dz. U. z 2014 poz. 1934).
Administratorem może zostać osoba, która ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, posiada odpowiednią wiedzę w zakresie ochrony danych osobowych oraz nie była karana za umyślne przestępstwo.
Wypełniając zgłoszenie należy podać informacje dotyczące administratora danych: nazwa administratora danych i adres jego siedziby albo nazwisko, imię i adres miejsca zamieszkania administratora danych oraz nr REGON − jeżeli został nadany.
Podając dane dotyczące administratora bezpieczeństwa informacji należy podać imię i nazwisko, PESEL lub, gdy ten numer nie został nadany, nazwa i seria/nr dokumentu stwierdzającego tożsamość, adres do korespondencji (w przypadku, gdy jest inny niż wskazany w części A zgłoszenia) oraz datę powołania administratora bezpieczeństwa informacji.

REKLAMA