REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

PPPr (archiwalny) Wniosek o przyznanie prawa pomocy osobie prawnej lub innej jednostce organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej

1. Wniosek należy złożyć na urzędowym formularzu, przy czym:
  • osoby fizyczne wypełniają formularz oznaczony „PPF”,
  • osoby prawne i inne jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej wypełniają formularz
„PPPr”.
2. Formularz należy wypełnić czytelnie, dokonując wpisów bez skreśleń i poprawek.
3. Gdy w rubrykach występuje tekst oznaczony znakiem „*”, niepotrzebną treść należy skreślić.
4. Każdą rubrykę niezacieniowaną należy wypełnić albo przekreślić. Jeżeli po wpisaniu treści w rubryce
pozostało wolne miejsce, należy je przekreślić w sposób uniemożliwiający dopisywanie.
5. Jeżeli nie jest możliwe wpisanie wszystkich danych w formularzu, dane te należy umieścić na dodatkowej
karcie formatu A4 ze wskazaniem, której rubryki dotyczy uzupełnienie. Pod dodaną treścią należy umieścić
podpis (podpisy) osoby (osób) składającej (składających) wniosek.
6. Formularze są dostępne w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, w wojewódzkich sądach
administracyjnych oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Naczelnego Sądu Administracyjnego oraz
wojewódzkich sądów administracyjnych. Formularze mogą być także udostępniane przez urzędy gmin.
7. Wniosek należy złożyć w biurze podawczym sądu administracyjnego lub nadać w polskiej placówce
pocztowej operatora wyznaczonego.
8. Niezachowanie warunków formalnych wniosku, które uniemożliwia nadanie mu dalszego biegu (w tym
złożenie wniosku w formie innej niż na urzędowym formularzu), powoduje wezwanie do uzupełnienia
braków w terminie siedmiu dni. Jeżeli braki nie zostaną w tym terminie uzupełnione, wniosek pozostawia się
bez rozpoznania.

REKLAMA