REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

S-NWS Opis stanowiska pracy niebędącego wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej

Opis stanowiska pracy sporządza się dla każdego stanowiska w służbie cywilnej. W opisie wskazuje się realizowane zadania, wymagane kompetencje, kwalifikacje i zakres odpowiedzialności. Opis stanowiska niebędącego wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej jest określony w załączniku nr 1 do zarządzenia. Za jego sporządzenie odpowiada reprezentujący pracodawcę. 

Projekt opisu stanowiska pracy przygotowuje kierownik danej komórki organizacyjnej, a następnie przekazuje go do kadr – do zatwierdzenia przez osobę, która reprezentuje pracodawcę. Osoba ta odpowiada za zapoznanie pracownika zatrudnionego na stanowisku z zatwierdzonym opisem tego stanowiska. 

Osoba reprezentująca pracodawcę zatwierdza opis po zasięgnięciu opinii:

  • osoby merytorycznie nadzorującej dane stanowisko pracy,
  • osoby kierującej komórką organizacyjną. 

Opis stanowiska pracy będący wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej jest określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia. 

Wyższymi stanowiskami w służbie cywilnej są stanowiska:

  • dyrektora generalnego urzędu,
  • kierującego departamentem lub komórką równorzędną w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, urzędzie ministra, urzędzie obsługującym przewodniczącego komitetu wchodzącego w skład rady ministrów, urzędzie centralnego organu administracji rządowej oraz kierującego wydziałem oraz zastępcy tych osób,
  • wojewódzkiego lekarza weterynarii i jego zastępców,
  • kierującego komórką organizacyjną w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz w Biurze Nasiennictwa Leśnego a także zastępcy tych osób.

REKLAMA