REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Formularz należy wypełnić czytelnie uzupełniając wszystkie możliwe rubryki zgodnie z posiadaną wiedzą, dokonując wpisów bez skreśleń i poprawek. W wypadku, gdy nie jest możliwe wpisanie wszystkich danych w rubrykach wykazu inwentarza, należy je umieścić na kolejnych ponumerowanych kartach formatu A4, ze wskazaniem uzupełnionej rubryki. Pod podaną do formularza treścią należy złożyć podpis.
W razie ujawnienia po złożeniu wykazu inwentarza przedmiotów należących do spadku, przedmiotów zapisów windykacyjnych lub długów spadkowych pominiętych w wykazie inwentarza składający wykaz uzupełnia go. Do uzupełnienia wykazu stosuje się przepisy dotyczące składania wykazu inwentarza.
Druki wzoru wykazu inwentarza udostępnia się nieodpłatnie w budynkach:
sądów rejonowych i ich wydziałach zamiejscowych;
sądów okręgowych oraz ich ośrodkach zamiejscowych i wydziałach zamiejscowych.
Druki wzoru wykazu inwentarza udostępnia się nieodpłatnie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach podmiotowych Ministra Sprawiedliwości oraz sądów powszechnych.
Rozporządzenie wprowadzające ten formularz weszło w życie z dniem 18 października 2015 r.
REKLAMA