REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

ZUS US-8 (archiwalny) Wniosek o uporządkowanie danych zewidencjonowanych na koncie ubezpieczonego

Wniosek należy złożyć w odpowiednim oddziale/inspektoracie ZUS, podając niezbędne dane dotyczące osoby ubezpieczonej. Należy podać nazwisko, imię, datę urodzenia, numer PESEL, a jeżeli nie nadano tego numeru, należy wpisać serię i numer dowodu osobistego lub paszportu.
W kolejnej części osoba wnioskująca podaje adres zamieszkania. Podanie numeru nie jest obowiązkowe.
Podanie danych dotyczących płatnika jest nieobowiązkowe.
Osoba wnioskująca powinna złożyć podpis na końcu druku, podając również datę oraz miejscowość wypełnienia wniosku.

REKLAMA