REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

WOWAC-Gorz (archiwalny) Wniosek o wydanie odpisu aktu stanu cywilnego Gorzów Wielkopolski

Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o wydanie odpisu skróconego / zupełnego/wielojęzycznego aktu urodzenia, małżeństwa lub zgonu lub o wydanie zaświadczenia o wpisach
dokonanych w księgach stanu cywilnego lub zaświadczenia o braku, zniszczeniu księgi lub o pozostałe zaświadczenie, np. o terminie ślubu.
2. Dowód uiszczenia należnej opłaty skarbowej, chyba że zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej dokument jest zwolniony lub nie podlega opłacie
3. Do wglądu: dokument tożsamości wnioskodawcy.

Sposób załatwienia sprawy:
Wniosek złożyć można bezpośrednio w USC w Gorzowie Wlkp. lub w kancelarii ogólnej Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.
Odbiór dokumentu musi nastąpić osobiście lub za pośrednictwem osób spokrewnionych z osobą której akt dotyczy.
Sprawę można również załatwić drogą korespondencyjną

Miejsce składania/odbioru dokumentów:
Urząd Stanu Cywilnego,
pokój nr 2,
tel. 095 7355 826 lub kancelaria ogólna Urzędu Miasta

Jednostka odpowiedzialna:
Urząd Stanu Cywilnego,
ul. Kazimierza Wielkiego 1
66-400 Gorzów Wlkp.

Opłaty:
22 zł –opłata skarbowa za odpis skrócony i wielojęzyczny
33 zł –opłata skarbowa za odpis zupełny
24 zł –opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o dokonanych w księgach wpisach lub ich braku
24 zł –opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o zaginięciu lub zniszczeniu księgi
26zł –opłata skarbowa za wydanie pozostałych zaświadczeń

Opłatę należy wnieść:
na konto Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.:44 1020 5402 0000 0302 0325 6575 lub bezpośrednio w kasie znajdującej się w USC w Gorzowie Wlkp. (czynna w godzinach pracy urzędu)

Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, w przypadku spraw wymagających postępowania wyjaśniającego w terminie do 30 dni.
Jednocześnie informujemy, iż z dniem 01.03.2015 weszła w życie nowa ustawa prawo o aktach stanu cywilnego oraz konieczność wdrożenia Systemu Rejestrów Państwowych dlatego znacznie wydłużył się czas obsługi interesanta.

Tryby odwoławcze:
Od decyzji, odmawiającej wydania odpisu lub zaświadczenia wydanej przez Kierownika USC w Gorzowie Wlkp.
przysługuje odwołanie do Wojewody Lubuskiego za pośrednictwem kierownika USC, w terminie14 dni od dnia jej doręczenia.

Więcej informacji:

http://www.gorzow.pl/

REKLAMA